bla bla blööö


Usch jag har ingen motivation alls.. Sitter som ett ljus i sängen o bara stirrar.
Va o sökte jobb på entré i måndags.. Hoppas på att det ger resultat.. Hade varit fett att ha det på det torra.
Skolan va okej idag.. Nyfärgad o nästan flint. Kul.. inge löshår. Bara mitt egna barr.
Vilket mest ser ut som en frissig tupé nån klistrat på med nått kasst lim.

Imorgon har jag receptionen, så jag ska sitta o spela spel på en ball sida Jimmy visade mig idag.
Efter dagen ska jag ha High score i allt. Det får vara målet imorgon.
Plus att detta med ego bilder går åt helvete.. jag har försökt exprimentera lite men det ser bara så konstlat o uppgjort ut.. Nästan som en kontaktannons bild... allihop.

Jag har gjort det fin fint i mitt lilla crib i helgen iofs.. Det är super mysigt nu.
Mamma o Tobbe va ju nere o hälsade på. Fick en så sjukt jävla bra uppfinning. Som jag nu redan har missbrukat.
En as stor vakumpåse som man kan proppa full med kläder, kuddar. ALLT!
Sen suger man bara ut all luft med damsugaren o vips så är påsen 10 cm tjock.
Detta har jag lyckats dokumentera.. haha.. Bättre än mina ego bilder.

Tänkte bjuda på bilder av denna roliga syssla o min lägenhet. Nu när allt är vitt, vitt o vitt.


detta är innan.


Fan va intressant. Eller hur. men kul som fan va det iaf.






Hemma.. myyyys!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Bild nr 2 är så jävla klockren! Tack för skrattet mallan!

2010-04-20 @ 22:49:24
Postat av: Ullabulla

hallååååå du vet att jag slängde linnet för att det va fett missfärgat? jag råkade dum som jag är tvätta det ensamt tillsamans med ett par svarta skor, eller ja dom var vita en gång i tiden men va svarta av lera.. så om du kollar där uppe vid urringningen så ser du en svag nyans av brunt.. Bara så du vet!!



Förresten så tycker jag är det inte va en bra ide att ge dig sådana där påsar från biltema.. det kommer ju inte sätta stopp på ditt shopping-beroende utan tvärtom öka det.. nu får du ju plats med mer saker!!haha

2010-04-21 @ 10:53:40
Postat av: ida

ohhhhh fjädern!! snacka om ha begär på den :)

2010-04-23 @ 16:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0