Fest. WOPWOP


Igår fyllde syrrans Jakke 20 år. så det var fest som sen ledde till en massa öldrickande o
en massa prat med nya spännande människor. KUL. Slutade med att vi alla hamnade på Ateljén.
Mysigt med lite privat fest.

Idag är det klassfest. Är dock lite kluven i vart vi ska. Men sånt löser sig alltid..
Mötte upp gos Emelie imorse o vi gav oss ut på cykeltur. Bara in till stan. men vi hann svänga förbi skolan o kopiera en massa CV:n. Skulle ju ha fixat detta idag men jag tänkte köra detta förnedrande race på måndag innan skolan.
Chefer o så är ju inte där på helgerna. Oftast inte iaf.

Efter lite seconhand spaning o system shopping. Cyklade jag hem.
O piss va det blåste. Jag som är så jävla känslig med öronen har som ett tryck i vänster öra nu. KUL!

Men ikväll är det fest iaf, funderar på att stoppa lite bomull i örat. Om det inte vore för att det är bland de värsta grejerna jag vet att göra.. Dra isär bomull.. OOOO FYY! får rysningar bara av att tänka på det..

Nej nu ska jag ta o duscha, o fixa mig inför fest. NU KÖR VI!
Slänger me kameran i väskan föresten så jag kan bjuda på en massa motbjudande bilder imorgon. CIAO.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0