knutor i ryggen.


Fy fan va ont jag har. Hela min rygg måste vara full av knutor. Illa illa.
2 år som frisör o jag är redan trasig. Bra drag.
Jag hade visst inte receptionen idag, jag har haft massor o göra.
En super trevlig kund som kommer in mörkbrun o visar en bild på en vithårig tjej. KUL.
Det va nått att bita i vill jag lova. Efter två avfärgningar, slingor o toning plus två olika nyanseringar var hon blond.
Nästa vecka har vi bokat in tid för dom vita slingorna.
När man får sånna kunder känner man verkligen att man valt rätt, fast slitsamt är det. Men kul.

Snart ska jag o Karin (http://kexikarin.blogspot.com)  ut o dricka vin i solen.
På med brillorna o vinterjackan. För idag blåser det kallt i Malmö.

I helgen fick jag en jätte fin lampa av Ulrika o Jakke. Måste visa.
Plus min maskerad mask jag snackat om att jag skulle lägga upp bild på för en evighetsen. Detta får ni här.


Jakke som målat fina trädet på. Har fått en super fin tavla av honom med ett träd på oxå.
Eftersom jag är helt insnöad på träd just nu så passar ju denna kanon bra.
Får visa den en annan gång.


Min mask. Fast en massa ögon har visst ramlat av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0