tomat + pollen = inte okej.

Vaknade inatt o hade andnöd. KUL!
Imorse va jag helt svullen i halsen o en stickande känsla som vägrade försvinna.
Kinderna var helt knallröda. Ringde sjukvårdsupplysningen efter att jag pillat i mig istortsätt alla mina allergitabletter. Tydligen så har jag reagerat på pollen o att det var massa tomater i min lunch igår.
Fy fan, jag har nog aldrig blivit såhär av att äta nått. Usch. Palla vara en mes o vara allergiskt mot en massa.
Nu har det iaf blivit lite lättare att andas o stickningarna är inte lika irriterande.
Synd bara att man blir helt seg o groggy av pillrena.
Ringde mamma hysteriskt imorse för att kolla mina tidigare allergireaktioner.
Stackars mamma, när jag ringer vettskrämd till henne på jobb.
Tur att jag har världens bästa mamma som kan tala om för mig lungt o sansat vad jag ska göra.




Måste tipsa om en super söt blogg som miriam visade.
MY MILK TOOF




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0