triss triss vinst.


Glitter - Ur&Penn

Dessa finger finingar fick följa med mig hem.
Ringde igår hysteriskt till glitter o bad dom lägga undan. Stlk 16? jaha o det säger mycket. nej.
Men den satt som en smäck. Blev ett litet köp till. en långrandig klänning på rea som jag ska klippa om till kjol.

Lyxade även till det med en trisslott idag. O JAG VANN! 50 kr (25x2)
Helt otroligt o sen fick jag storhetsvansinne o spelade bort allt. Smart.

Idag har varit seg men okej, dagen gav mig en fet värmeblåsa.
Tog ur o satte i löshår på karin. 2 timmar. Piece of cake.

Imorgon är det ju Valborg. O herrans va ska man hitta på då?
Dåligt väder är det lovat men jag vill ju grilla, dricka öl o svina!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0