tråkiguppdatering

Igår va jag hos gosing o käkade kladdkaka/bröd. =) med jordgubbsglass. Smarriiiit!

Idag är jag hemma o sjuk. Skräll. Eller sjuk är väl att ta i. Har hiskelit ont i magen.
Sådär 1 gång i månaden. Ja ni fattar.

Men jag har skrivit två olika Cv:n. Som jag flitigt ska dela ut i helgen.
Hoppas det ger resultat. Jag vill ha ett extra jobb, o sommarjobb.

Sen är det bara att fixa jobb som frissa som är kvar på min "checklist"



Nu ska jag kolla på V. Som jag blivit akut tipsad om av mitt absoluta favorit par.
Miriam o Fredrik. Plus att jag o Miriam har världens bästa hemlis på G.
Det är btw henne jag går loss på, på bilden ovan.


Kommentarer
Postat av: bambissyrra

Grymmaste frisören i stan!!! Men fan vad mörk jag var, saknar!



Ja du måste kolla den serien, sjukt spännande och inte långdragen :)



Jag tränar för fullt här med hemlisen...går dåligt dock :P



MISS U

2010-04-06 @ 20:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0