100803

Nu har jag precis kommit hem. Helt slut, trött o svulten. Ingen mat. Fuck!
Har fixat kusin Julia på salongen. Med sig hade hon en fyrbent vän som oxå tyckte detta va kul, i typ 30 min.
Nu överväger jag om jag ska somna utslagen på sängen, laga krubb (typ spagetti) eller sticka o hänga ut.
Börjar trots allt 14.00 imorgon. SKÖÖÖÖÖNT!
Måste få vara lite spexig o återberätta en "frisör vits" kussen berättade idag.

En kund kommer in på salongen med endast tre hårstrån.
- Hur vill du ha det?
- Jag kan ta snebena.

Kunden kommer in med bara två hårstrån.
- Hur vill du ha det?
- Mittbena.

Samma kund kommer in igen fast bara med ett hårstrå denna gången.
- Hur vill du ha det?
- Jag vet inte, du kan väl bara ruffsa till det lite.

HAHAHAHAHA! Detta tyckte jag va as kul. Frisör humor lätt.
Men fyyy fan va många kunder jag haft som man "bara ska ruffsa till det" på.





Kommentarer
Postat av: Miriam

HAHAHHAAH älskade den, rufsa till det lite! HAHA fick verkligen in hur man drar fingrarna kring detta lilla hårstrå och rufsar det lite frizzigt

2010-08-04 @ 15:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0