100804



Jag är så sjukt trött. Det känns som den enda känslan jag har numera. Bull som fan.
Tittar på förlossningsprogram o blir sjuuuukt rädd.
Min sista kund idag har berättat om sin förlossning in i minsta detalj.
Nu känns det som om jag redan kan den grejen o ist kan göra nått annat.
Ska nog ta tag i mitt diskberg. Jag svär åt mig själv varje gång jag kommer på att jag väntat allt för länge.
O lovar att nästa gång ska jag fixa det direkt. Men nej inte.
Blir en lång dag på jobb imorgon oxå.
Efter jobb ska jag fixa o trixa med löshår o infärgning + klipp.
Sen ska jag cykla hem fort som attans o möta upp världens bästa Love.

Hittade denna bilden på typ världens snyggaste dojor. Dom vill jag ha.
Snälla ge mig. OOoo hade varit happy life i dessa.
Hade passat hur bra som helst när jag o sis o hanna ska på techno fest i helgen.
Denna fest håller bara på till 06. så det är ju tur det. Pallar inte kl 09.30 denna helgen oxå.



Nej diska me mig nu.
Latero.


Kommentarer
Postat av: Miriam

men nooooooo! Jag ville ju festa med dig juuuuu!!!!!!!!!!!

2010-08-04 @ 22:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0