festivalrundan.

Så nu har jag gjort den obligatoriska festivalrundan.
Visst hittade jag fina saker, det gör jag alltid. Men efter att ha gått o kollat insåg jag ganska fort att det va mycket mycket av samma saker. O drömfångarna som hängde i varje stånd va helt plötsligt inte alls lika fina o unika.
Fredrik fick känning o vi irrade runt o kollade va vi kunde äta. Ingen fantasi så det blev McD.  Palla langos lixom.
Sen va det inte så mycket mer. Jo, miriam fick sina konstiga friterade korvar med kanel o socker på. Kommer inte ihåg va det heter. Sen va vi inne på hm en sväng. O nu är jag hemma o har tvätt.
Regnet öser ner o jag är trött efter allt spring. Snart är första maskinen klar. Medans nästa är igång ska jag nog vila.. vila eller dammsuga. Blää


Miriam tvingar fredrik att inte raka sig. Han ska ha "MC-skägg"


Ikväll blir det Melissa Horn o Miike Snow. Om det bara kunde sluta regna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0