Fy fan.

Haha jag o Miriam har haft telefon dejt idag. Vilket spårade ur när hon tipsade om en sida där man kunde förvränga sitt o en kändis ansikte så att men blev ett. HAHA.. fyyy faaaan va fult.
Mirre körde på Robert P. o jag Taylor (grabbarna från Twilight). OMG!!





Detta är resultatet. HAHA
JAg fattade väl inte att man skulle ha en "fin bild" utan tog den mest gräsligaste av dom alla.
Min är ju sviiiin ful. HAHA. Men miriams med mr bean är ändå bäst.
O nu väntar jag bara på att mirre ska fixa en på oss två. Om vi hade blandat vårat DNA.
Ska bi spännande att se.
Sorry mirre om jag avslöjar oss nu. Men detta va ju så sjukt jävla kul.

Nu ska jag fixa mig. ska på Brus i parken o sen techno fest.
Ska bliii så fett.
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0