Heldag i monsunregn.

Igår va en så himla mysig dag. Minus spöregn.
Ställde kl på ringning vid 10. Tänkte att jag skulle "hinna med allt idag!"
Mötte upp emelie vid gustavs o sen gjorde vi stan. Strosade drack supergott kaffe o bara tittade på folk.
Bestämde hår dejt med Hanna oxå. Slängde i en toning på henne o jag o emelie blev tvättade o fönade.
Lyxigt. Tyvärr va ju inte vädret det bästa för en fin fönad frilla.
När jag kom hem va allt borta o min vanliga "frizz" frilla va tillbaka. Typiskt!
Men är det monsunregn så är det.
Kom hem kl sju o fick stressa som en galning. Ut till miriam på fest. Ball.



Jag har varit hel kass på att uppdatera, I know.
Har bara inte pallat.
Men nu så, nu ska jag komma igång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0