igår, fast idag.



Carro o Kalle

En extrem spört hem igår kväll efter att ha pratat om döda människor o våldtäkter vid vin myset hemma hos Lalla.
Va väl hemma på 1 min. Haha! skojar inte om jag säger att jag va anfådd i 1 timme typ. haha ne men helt slut.
Sjukt, i strängnäs är det mycket läskigare att cykla hem på kvällen än i Malmö.
Kan ju iofs bero på att det är öde o ingen är ute efter 23 typ.
Nu ska jag dricka the för min onda hals. Sen kila ner på stan o träffa upp tjejerna.
Hmmm måste träffa grabbarna snart oxå. Missat det helt. a det får nog bli en annan dag.
Ikväll, eller efter att mamma slutat jobbet ska vi ha egen hårvård här hemma. Slingor hit o dit o klippningar väntar. sköönt. Är redan trött på min färg. Blev på tok för mörk.
Men nee måste kila nu.

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0