Övertid o snuskgubbar.



Lååång dag idag på salongen. Men totalt värt det.
Imorgon är det fin fix, då ska emme färga mig.. har lite humm om hur jag vill ha det.
Väck med det blonda.
Kan inte fatta att min fina snart ska lämna mig i malmö.

AA o va tror ni händer när vi låst o bommat salongen (cirkus 23).
Väntar med emelie på hennes buss o en as dräggig man försöker få kontakt med en massa konstiga hälsningsfraser o när jag säger "vi är inte intresserade" på vass engelska lackar han o ska bortförklara sig.
Palla! Under tiden har en man stannat sin bil utanför salongen o står o stirrar in, o sen på mig o emelie.
Han ville väl ha en drop in tid skrattar vi åt.
Men när emelie klivit på bussen o jag hoppar upp på cykeln, börjar han köra efter mig sakta!
O inväntar varje sväng jag gör åt olika håll. När jag ser turning torso o hem så kör han åt sidan o väntar.
Parkerad står han där o förväntar sig väl att jag ska köra förbi där.
HA! Aldrig i livet. men en puls på 10000 så förvandlas min kärringhonda till en montainbike o jag krossar gropar o gupp o speedar på med världens spört. Ingen snuskig man ska få tag på mig inte.
Men fyyy fan va lack o less jag är på sånt skit.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0