tack hej, fuck dig!

O shit vilken helg. Inte en enda bild som bevis. Fredagen va toppen. Hänge med Hanna på Technofest. Svinfett.
Syrran o elise o brudarna va där oxå. Stannade inte allt för länge, va väl hemma vid 05. iaf.
Igår skulle det vara avskedsfest för Emelie. Jag hamnade i bakfyllekoma o vaknade vid typ 20.30. oj.
Skyndade som en galing, men det spelade ingen roll för piss bussen va typ 30 min försenad.
"Vi har satt in extra bussar under Malmöfestivalen" MMM sure!
OCH! att den fick punktering. palla allt på samma gång.
Väl hemma hos emme snackade vi mest bara skit o tog det chill.

Nu ska jag ta en snabb dusch, sen sticka in på festivalen o kolla på krimskrams.
Har fått min feta bonus check på Hm som jag idag ska spendera lite på är det tänkt.
Snoddar, scrungie! nej iväg med mig. Ikväll är det Melissa Horn oxå. ska ses.

Hittade detta test, typ nått ryskt militär test.
Helt knäppt. men men. jag är enligt detta eventuellt gay.



So what you see is what to be said an entry level test leaked from Russian army. Here is the translation: “Six questions that help to identify any hidden psychological diseases young soldier might. If the soldier can’t see the number in one of the 6 circles on the test picture, the he likely might having:

Can’t see circle 1: High agression, proneness to conflict, the recommendation is to add more physical excercise & cold showers.

Can’t see circle 2: Possible low than average intellectual abilities, can’t serve with sophisticated equipment.

Can’t see circle 3: Possible debauchery, soldier should get increased daily ration, should get more physical activity tasks, should not be connected to food supplies, etc.

Can’t see circle 4: Possible inclination to violence, can be assigend as a leader to his unit, as he can preserve discipline.

Can’t see circle 5: Possible latent homosexuality. Can be light uncontrolled accesses of attraction to the same sex.

Can’t see circle 6: Possible schizophreanic tendency. Required additional inspection.


hej sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0