Tåg/film trippin

Woho! Nu sticker jag snart. Överfulla väskor som jag vet att jag bara kommer använda halva innehållet i.
Men så ska det va att resa, "Bättre med för mycket, än för lite"
Ska hänga ut me syrran lite först o sen säga adjöken till Emme. Funderar på att sticka upp nästa helg när både hon o Angie är där.. Vore soft. Två flugor i en smäll. Har ju andra som jag väldrigt gärna träffar i Sthlm.
Ne nu ska jag inte sitta här. Kolla över packningen en sista gång. dra ur alla sladdar.
Sen ska jag kolla på film på tåget. Skööönt, ska sitta o skratta för mig själv.. gu va kul. Bästa tåg resan på länge har jag på känn. Att jag inte tagit me datan innan lixom.

Mamma hämtar mig när jag anländer kl 22. kuuul.
Sen imorgon blir det myslunch med brudarna babes.. ska bli sååå kul.
Hej hej.


Såhär glad är jag idag.
Va bara tvungen att lägga upp... det är ju fööööör söt. O hasse i miss you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0