Cocillana, HELL YEAH!

Då var det dags för dagens inlägg..

Fy fan va jag är dålig på sånt här. Haha när jag var liten skrev jag i min dagbok 1 gång per halv år typ, om ens det. Men jag ska banne mig vara bättre nu, jag är ju trots allt inget barn längre. Eller jo lite.

Idag har varit en helt händelselös dag. Jag är hög på piller o vitaminer. Kanske ska ta en shot me Cocillana oxå. Frestande.

Har nojat in helt inför min tågresa hem på fredag. Lite snö sen står hela landet still. Ringde Veolia idag o fick prata med världens lamaste brud. Herre gud 15 minuter bara för att få fram att tågen inte var inställda! haha eller så är det för att jag själv pratar i ultrarapid o bara dööör av att ha en konversation med en seg person. Hur som helst så ska jag ringa på fredag igen o kolla hur det blir.

Hoppas jag kommer iväg. En super ball helg me grabbarna väntar ju. Ska bli såååå lovely!
O sen ska jag ju såklart träffa lilla mamma o lilla pappa.
Men va ska man packa då?! Om det nu är - 100 grader där uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0