Allt på engång uppdatering.



Grattade Ida på Debban igår.
Efter att ha hjälpt lilla syrran med packning o bytt till ring i näsan. Hanna stoppade så fint in sitt finger i min näsa o kosnaterade att jag hade en skorpa. Underbara vänner jag har.
Nu ska jag klara mig utan min hälft i mer än en vecka.
Tiden går fort när man har roligt. Aha tänkte jag.
O träffade upp Andy för lite bärs drickande vid havet, idag.
Trevligt trevligt. Snackat en massa skit o en massa vett.
Nu ska jag försöka slappna av o sova men mina "hillbillys" till grannar spelar nån kass Guetta låt som gör det omöjligt att sova. Plus att det låg en massa upp klippta cykel lås utspridda här utanför. Skumt.
Hoppas min bike är kvar säger jag bara eftersom min reserv blev snodd.
Ne lite true blood hjälper nog mot David Guetta o "mygg" surr.



Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0