Ej näsring any more.

Bestämde mig för att ta ur ringen ur näsan..
Värt att få ett ärr bara för att va ball i tre veckor. Men nu är det gjort.
Ska ta ur min läpp plupp oxå, men det behöver jag nog ha lite tid att smälta först.
Jag menar den har ju varit med ett tag. O risken är väl att jag känner mig naken då.
Ne först ringen i näsan o sen ska jag bli naturligt brunhårig... o sen får pluppen försvinna..
Allt har sin tid.



Hittade denna bilden sen midsommar. Kan nog inte komma ifrån att jag verkligen gillar att ha lite trashigt hår.
Nej naturligt var det.

Gonatt.

Kommentarer
Postat av: toooove

hooooney, nu har jag skrivit tre blogg inlägg och inte en enda kommentar, illla! Ulle blev skit fin, ser ut som exakt min färg, har ulle fått mitt löshår? isåfall älskar jag det, för det var riktgit snyggt :) Men jag kommer på tisdag, när vill du? Och ja jääävlar, det e klart du ska bli brunhårig :) loooove you :)

2010-07-23 @ 14:37:10
URL: http://taw.blogg.se/
Postat av: Miriam

Jag tycker inte denna färg är trashig faktiskt, jag tycker du är jättefin i den helt utan fjäsk, haha nej men jag tycker verkligen det, denna färg för mig känns naturlig! Om du nu måste göra något, kan du inte bara lägga i typ en lite ljusbrun nyans så det blir en mer jämn färg? Men frågan är om du ens kommer gilla detta.



kram

2010-07-24 @ 12:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0