min dag på några rader.

Dålig uppdatering I KNOW!
Men jag har bara inte haft tid. För mycket roligt händer i mitt liv just nu.
Men jag mår sjukt bra. Bättre än någonsin tror jag. Livet leker.
O jag känner mig lätt o fri.

Idag hände nått så sjukt!!
En gamal konfirmations polare kliver in genom dörren på salongen o jag står helt häpen.
O klart att det är den jag tror det är. Killen jag va så kär i sommaren 2001 på Brevik.
Killen som ritade o kluddrade i hela min psalmbok o bibel.
Hur liten är inte världen. Detta va ju bara så sjukt kul. Dagens höjdpunkt nr 1!

Har precis kommit hem från en underbar promenad med min bästa Johan (glöm aldrig det!).
Passa prat o skratt som vanligt. Johan är för go'. Höjdpunkt nr 2!!

Nu ska jag kolla på film o käka gurkstavar. Lätt höjdpunkt nr 3!
Underbara liv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0