spindel polaren o en helt vanlig dag.

idag har varit en seg dag. Bästa är att jag ska provklippa på en salong i Malmö!!
Lovely!! Hoppas jag får det.. HOPPAS HOPPAS!

O juste. Äckligaste på länge. När jag städade här om dagen så såg jag en liten kompis som byggt ett näste vid min tv o alla mina lampor.. O fyyyy, han får numera bo i dammsugarpåsen. Taskigt jag vet. Men helt ärligt vågade jag inte ta den o kasta ut den. Nu har jag täckt över damsugarslangen med gladpack o en gummisnodd runt så att denna gigantiska spingel inte ska kunna rymma. Måste lura nån att byta påse nu ist.



Ser ni? vem vill inte ha denna krypandes omkring på huvudkudden när man ska sova?
Inte jag iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0