Kusin häng o på jobb.



En helt vanlig dag på jobbet.
Spexade o fjantade mig, allt för att få Emme att skratta hysteriskt.
Serverade även fanta exotic i campange glas o läste dom senaste skvaller tidningarna.
Chattade med nån kille o fick sen se lite kropp. Svin kul. Mest för att jag blev generad över denne stackars man som trodde att han var guds gåva till kvinnan med sin "muskel-lösa" kropp.

Efter stängning kom kusin Jullan. Vi har inte setts på 5 år räknade vi ut. Sjuuukt.
Men hon är precis som jag minns henne. Helvild o sådär skönt lagom galen. Underbara människa.
Happy life att hon numera bor i Malmö. Oooo så mycket vi ska ses nu.
Pysslade om henne med ny färg o klippning. Gav mig även på lite ögonbryns fix. Vilket alla vet inte är min staka sida.
Olle tittade förbi oxå o sa Hej. O då passade vi på att fixa en ny frippa på honom. Super duper snyggt.
Värsta hunk frillan nu.
Efter att jag hottat till lill kussen cyklade vi till Ica o inhandlade värsting svull fika.
Stack sen ner till "sten torget" vid havet o satt o mös bland alla små kryp. Undra om det kan vara nån blandning av flygmyror o silverfiskar. så såg dom ut iaf.
Mysigaste kvällen på länge. O jaa jag trivs med att vara pretto o den ansvarsfulla "vuxen" kusinen.



Nu ska jag sova. Ladda batterierna för imorgon är det minsann fredag.
Gonatt

Kommentarer
Postat av: Miriam

Vilken fin kusin du har! Och du och Emmelie var lika granna som vanligt...kul att hon föresten snart gått om mig i hårlängd, trots att hon klippt sig tusen gånger....bra där Svinto, bra där! Jo men vi kan spela monopol om du kommer hit, jaaaaaa!

2010-07-16 @ 10:47:17
Postat av: Miriam

Kul att jag kunde stava Emelies namn också...



Äckel gubbe bye the way, uuh

2010-07-16 @ 10:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0