myyyyyys



Har varit på övernattnings visit hos min absoluta lilla favorit familj.
Sanny gulle har busat med mig massor så nu har jag nog fått mitt första gråa hårstrå.
Nejdå. han är en riktig prins. Mysigt att få rå om Miriam o bara bädda ner oss i soffan proppmätta efter att vi svullat tacos. allderles för snabbt o på tok för mycket.
Sen dipp o chirre o gotta. Smarri smarri. Varvade allt skitsnack med film oxå.
MIB o Handen som gungar vaggan. Freddi va me o total dissade den sist nämnda. Vilket jag o miriam tyckte va rätt skönt eftersom filmen inte blev lika läskig då.
Sen läggning, men så är det väl alltid när man sover över.
Jag fick ligga o fisa brevid miriam i deras sjukt sköna säng. Underbart. Mitt i natten vaknar jag av att Pritchard (en av två katter i familjen) lägger sig sked med mitt ben o myser in sig. Varmt o mjukt. Mysigt. Så låt gå tänkte jag.
Imorse dock.... OMG! Jag såg ut som att jag spenderat 2 veckor i Kristiania. Helt ill röd. Usch skabbig lodis.
Fan att jag ska vara allergisk!! Katterna som är så himla fina, o va jag vill kunna klappa. Kanske får bli sån treatment för mig sen med en massa sprutor, men vad gör man inte för att skippa allergi. Speciellt pälsallergi.
Det måste ju vara det värsta om man är djurvän. Ne blääää..
Obs! Hittade Freddis gamla Slitz tidning. as intressant läsning. Synd bara att alla tjejer ska framställas som as korkade, eller så är dom väl det helt enkelt.
Hittade en liten "notis" miriam skrivit i denna. Haha. Way to go!!

Satte i extensions på Mirre senare. Fiiiint. Hon hade lyckats komma över billigt hår på tradera.
Svin bra. Lite konstigt limm.. men betydligt billigare än om jag skulle köpa det.
400 kr tror jag det gick på. Så om nån är sugen så, jag fixar.



Fint va!!
Nu skulle jag ha tvättat men nån idiot som inte fattar vad det står om tvätt reglerna.
Man får inte ta nån annans tvätt tid förens efter 1 timme!! Inte 45 minuter. AAa hoppas det finns nästa helg.
Nu ska jag käka nått o ta en dusch. Måste tvätta håret oxå. ser ut som skit.
later.

Kommentarer
Postat av: Miriam

åh vad gullig du är! Jag hade super mysigt, verkligen!! Saknar dig nu faktiskt, känns lixom tomt :(

Tack för att du kom, kram!

2010-07-18 @ 21:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0