Möllevångsfestival

fy va jag inte mår så bra idag.
Va helt bestämd på att ligga hemma igår o bara vila mig o tänkte tom baka en cheesecake.
Kollade in på recept.nu o insåg att detta va ytterst avancerat.
Sket i bakandet o slängde på mig lite kläder o begav mig mot möllan.
Mötte upp ulrika, elise o massor mer.
Hängde först i folketspark tills vi blev utslängda. Fattar inte varför dom ska stänga parken kl 23.
Sen satt vi i bajsrondellen o kollade på eldkonster o va bröliga.
Iaf jag för Martin (Junior) bjöd mig på kanon grogg. Shit o jag som inte ens skulle dricka.
Jaja för sent för det nu tänkte jag o körde all in.
Fick en massa smicker av Mike o rodnade lite av glädje o välbehag när jag blev jämförd med frihetsgudinnan.
-Du utstrålar frihet! Skönt sagt, hamnar lätt på en topp placering på bra komplimanger. Sen konstaterade han även att jag var en organiserad röra. Helt rätt.
Love kom o hängde o vi gick före på svartklubb/trädgårdsfest.
As mycket folk, shit man fick knappt plats.
Ulrika kom o kollade läget men va inte peppad längre o gick hem.
Strax efter det kom gänget o vi dansade så det stod härliga till.
Klockan va mycket när jag kom på att jag måste hinna med sista bussen hem.
Jag hann iaf.





Nu vill jag ha mat. Tvätten väntar kl 16, om jag ens pallar. Usch!
Fan ta mig att jag inte har köpt hem huvudvärkstabletter innan.
Ne nu ska jag dricka den lilla slutt fanta som finns kvar.
hej.

Kommentarer
Postat av: tove

OMG.... det ser ut som ölburken e ute och går med dej min lilla plutte.... i lööööve you :)

2010-07-25 @ 16:18:57
URL: http://taw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0