Bio

Bio tajm med brudarna.
Vi fick lite ryck idag i skolan. Efter att ha haft klipp prov (med goda resultat) tyckte vi att vi var värda ett bio besök.
Sex and the City 2 blev det.
O shit vilken seg film. Har man sett serien så är ju filmen piss.
Svin seg o konstlad o överdriven. Det är vad det får för lovord av mig.
Softa kläder o skor dock. plus vem fan blir inte sugen på att åka till Abu Dabi av denna rulle.
Sjuk lyx. Den scen jag minns mest. Är när dom äter hotell frukost. HALLÅ!
ne nu ska jag slagga. Jag o emme är solo imorgon på salongen. Plus att jag måste fixa mitt hår. Omedelbums!
O en annan sak. Gu vilken rolig helg jag har framför mig.
Plus att jag köpte min nya deodorant idag. Äntligen. Tur att det varit mulet i Malmö.




Se så glada. Alla förutom mig. Ser mest ut som jag gör 2an.

Ne sova nu. Tror dock att det blir en dålig nattsömn.
Har på känn att en viss herre kommer ringa o ringa o ringa.
Ljudlös. haha

GONATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0