bla bla bla.

Nu är jag i skolan o har strax kund. slö tid mellan kan ju faktiskt användas till lite blogg uppdatering.
Fick mitt första booty call sms på länge inatt.
"ska vi ligga"?
Haha. Hur ska man då lite snyggt omformulera sig att man faktiskt är svintrött o ser ut som ett mongo o faktiskt ska upp o jobba tidigt imorgon.. Hmm.. blev inget svar alls.. Ooops.
Fyy fan vilken åldersnoja. Hej jag blir 24 år o jag är en torrboll.. Jobbet o sömn går före nattligt sex.
Ja jag kanske är redo för att fylla år trots allt.
Har fortfarande sjukt sug efter en ny hair do.. Nått förslag?
Svart hårig med rakad halvskalle kanske. det är iaf det senaste fixet.
Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0