fånga min dröm. mardröm.

jag vill ha ha ha en stor drömfångare. Tack o hej till alla mardrömmar.





fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint va.
sjukt va det kan påverka ens humör o tillvaro bara av att sova dåligt.
Jag minns att jag hade en jätte fin ljusblå drömfångare men fina pärlor hängandes när jag var liten.
O aldrig aldrig hade jag mardrömmar.
Nu vill jag ha en gigantiskt. Det är nog det som behövs numera kan jag tänka.
Imorgon är det prov o jag är INTE motiverad.
Men lycka till på mig själv.
O som ni kanske har märkt så har jag pausat från facebook.
Jag pallar inte. mig ser ni i det riktiga livet ist. Iaf för ett tag.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: SAn

Men! Hur ska vi då kunna bestämma när vi ska dejta?^^ Puss!

2010-06-08 @ 23:17:41
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0