FB tönt.

Hej jag är en tönt. 3 dagar ifrån Face. o nu är jag tillbaka. A det gick ju bra.
O snälla snälla snälla bli bra väder, jag vill sitta ute o dricka vin o sen sola hela lördagen..
Usch jag pallar inte me piss depp väder.

Nu ska jag ta en dusch en varm dusch. Efter att emme tvättade mig med iskallt vatten idag på salongen.
Fixade ny färg idag oxå. nu syns inte den oranga pricken jag hade i mitt hår längre.
Tack gos em för att du orkade stanna kvar.
Så soft när lärarna går o vi skruvar upp musiken på max. Hello döva.
Jag o emme är värst när det gäller volym.

Plus att jag glömde berätta vad jag såg på bion igår.
En dvärg i burka. Ofta nån annan har sett det? neeeeeej. Inte många.
Ne nu ska jag sticka
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0