fira avslut med baginbox.



O shit vilken kväll det var igår.
Så sjukt kul. Först hade vi avslutning på skolan o fikade o smuttade på vin.
Sen bestämde vi oss för att ta me vin till V.hamnen o fortsätta där.
Sagt o gjort. Jag Palle o Emme satte oss precis vid vattnet o dom tangodansande paren.
Först gick vi förbi Karin o försökte kidnappa henne. Hon kom senare på efterslänt.
Olle o Ylva hängde på. Jag o Emme blev snabbt för friskade o bjöd glatt på vin.

Hittade ett par helt okej snygga jeans shorts oxå. Det tackar jag för. Jeans short är nämligen mitt bästa plagg.
Haha idag har jag o emme börjat vår första jobb dag på Salong H2. Vi ska ha hand om sommar öppet hon o jag.
O som vi jobbat. Fast solen gassar utanför. O va jag hade velat pressa pressa pressa.
Detta ska jag göra efter jobb på lördag o söndag om jag så ska ligga bakis i solen med dropp så ska jag få färg.
Vi ska nämligen ha födelsedags fest o kombinerad inflyttnings fest på lördag. Ball!

Jag har lånat alla bilder från Olle.
http://deardeerdear.blogspot.com/

Kommentarer
Postat av: Olle

haha hade helt glömt bort jeans-shortsen, det är ju sjukt soft och random att bara hitta sådär.

2010-06-18 @ 01:46:06
URL: http://deardeerdear.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0