mazarin o fanta med en fluga i.



Mys fika med emme. Efter jobb stack vi till ica o inhandlade fika o satte oss o njöt av solens sista timmar.
Strax där efter kom Olle o Johan o Kim.
Super mys verkligen.
Suttit o pratat om en herrans massa gamla minnen sen barndomen vilket ledde till en hel del skratt.
Roligaste va ändå Johan om hur man som barn verkligen lever sig in i fantasin.
Hahaha " piece of shit, crap car" Jag älskar det.
Tack finaste för en toppen kväll verkligen.
Ses kanske imorgon över en öl.
Nu ska jag sova. Saknar min sis som är ute o seglar. Lyxigt.
O är sjukt peppad inför lördag. Då jag o Olle ska på T-shirt store fest. O dansa vidare på babel.
All night long. Hoppas Johan o Kim oxå hänkar på. Vore svin fett.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0