mint

Nu har jag varit inne på stan o träffat Hanna. O gissa vem som kliver in på salongen om inte bulan.
O va glad jag blev. Gick en runda på stan o shoppade loss på systemet.
Men av bara en slump kom jag att tänka på ett fin fint nagellack jag varit sugen på nu ett tag.
Smet in på kicks.. o klart. där står det ljuvliga fina lacket jag bara vill vill ha.
O det fick följa med hem. Tänkte att jag faktiskt kunde unna mig det eftersom jag fyller år snart.
Det finns alltid en anledning till att unna sig. Fråga mig jag är bäst på att hitta sånna.


O såhär fint blev det.

Plus att jag har nog aldrig haft såhär långa naglar innan.

ne nu ska jag käka lite o sen slappa lite för ikväll kör vi! WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0