Öl i VH

Nu har jag precis kastat mig i sängen o kollar lite SATC jag är verkligen helt slut.
Sjukt soft kväll.. Har suttit i VH o druckit billig öl o snackat som en galing med Olle.
Vi hann precis tajma solnedgången.
Sjukt mycket folk. Vatten pipor o galna kids som kastar sig i det allt för kalla vattnet.
Folköl smakar såå mycket bättre vid en varm solnedgång o det är nått som är sant.

Imorgon blir det sol sol sol med sis o Bugge. Nu jävlar ska den senaste bikinin på o äntligen ska jag införskaffa min bränna jag saknar sen 2005. Press press press.
Funtar på att mixa min egen gjorda sol olja. Hmm. vatten olivolja o salt. eller nej kanske lika bra att hoppa över.


MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0