oooo sooooooolen!

AAAA underbara sommar!!!
Jag o emme stängde på salongen tidigare idag. Vi hade bestämt oss för att få en lång helg eftersom vi aldrig slutade skolan riktigt. Började ju jobba på salongen direkt. Men idag va The DAY OF SUN!
O sen allt bestyr inför midsommar. De vill säga sprit.
Stack till skolan för att ta ett klipp sen kom ulla o mötte upp oss. Hon hade fått lön o bjöd mig på sallads menyn på Times. Lovely.
Stekte mig med olja i cirkus 4 timmar. Gött. Nu är jag röd! ooops men som jag tjatat. Hellre röd än vit.
Det lägger sig, o då bli man brun brun brun.
Johan o Manne ville oxå steka o hängde med oss vid havet.
Johan tyckte det var ytterst trevligt att vara omringad av så många babes.
En glad tjej från "båten" kom o gav oss goddie bags. Gött. Gratis är alltid bra.
Massa konstiga saker va det i, men sjukast va ändå att det va feta tuben med glidmedel!
Men det kan ju alltid vara bra att ha, tydligen så har dom nått som heter "gräspippardagen" i kna.
Haha sjukt, detta har vi inte i Strängnäs.
När kl va närmare halv 5 stack vi in till systemet. Skönt att ha det avklarat. Gärna ett lite extra föråd om det blir spontanfest. Man vet aldrig.
Sen kollade jag o Ulla o Emme på lite krimskrams.
Sa hej till Ulla o jag o emme käkade Chinabox (vilket man egentligen inte ska äta eftersom dom återanvänder grillspätten). Plus att det va ännu mera gratis på Gustavs. Gratis Juice. O jag som snålat o inte velat gå till Ica o handla frulle. Nu har jag ju Juice iaf.

Ne nu ska jag nog smörja in hela kroppen med Aloe Vera. Kan vara skönt mot den brännande hetta jag har i min hud. Plus att jag har ett toffsmärke på armen. bra.
Vila vila vila o peppa på park häng.

later.




Kommentarer
Postat av: johan

Klart att man gillar

B A B E S !



Ni var fantastiska att träffa på på stan senare! Som två sjukt glada och ivriga hundar. haha!

Gött att läsa din blogg!



Ses sen..

2010-06-24 @ 20:28:36
URL: http://johanstenbeck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0