Röd pölse

O jag bara måste lägga upp min extrema "press bränna sönder huden" bild.
Min kräft bränna gör inte sig rätt på denna bild. Men tänk er in i hur jävla ont det gör att sova på rygg o när man är för stel o ovig för att kunna smörja in sig med Aloe Vera själv. Fyyy fan.
Varning! Sola inte med sololja om du har likmask bränna sedan innan.
Överväger seriöst att smeta aloe vera kräm på dusch kaklet o gnida in mig.
O jag som ALDRIG aldrig!! bränner mig. Kul.



plus att jag börjat flaga i pannan. Ömsa skinn är vad jag håller på med.
Denna bild vore bra att ha som varnings bild på sololje förpackningar.
Typ som varnings texten på cigg. Kanske kan vara nått att låna ut sin kropp till.
Slut gnällt.
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0