seg.



detta är resultatet av igår.
Först va vi hemma hos Emme i nya lyan.
Jag Isabelle o Emelie mjukstartade med en massa skitsnack tät efter kom Miriam.
Bulan O Hanna hängde på ett tag.
Olle tittade in.
O Towe o Johan kom förbi. Hann inte få nån bild på dom sista.
Hade blandat loss lite för friskt då. Vin cider öl shot o drink. Ooops.
Mamma sa alltid att man inte ska blanda. Detta mindes jag inte igår.
Men imorse är det hur klart som helst o jag fattar precis varför.
Tack för igår mina allra bästa!

Nu ska jag snart sticka o handla lite på ica.
Hoppas inte jag springer på en viss person som jag gjort bort mig så sjukt mycket för.
Usch så typiskt mig. Jag o min stora käft.
Skulle egentligen ha käkat på Vegegården idag men vi tar det som födelsedagslunch imorgon innan skolan.
Segt som fan att jobba till 2100 imorgon. Utan en ända rast vill jag påpeka. Inte okej!!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0