B-day.






myslunch på Vegegården. JUMMY.
Efter detta totala svullande o tänjande av magsäcken.
Så gav vi oss på lite frozen yogurt från redfellas. O då fick man välja två toppings.
Jag valde kiwi o blåbär. Sjuuuukt gott.
Sen va jag o emme as jäsiga o sömninga men mest övertrötta o fnissiga.
O då skulle vi precis börja jobba på salongen. seeeegt.
Världens längsta dag.

Men imorgon blir det vin mys med brudarna efter avslutningsmiddagen.
Först ska jag o emme till arbetsförnedringen o kolla in lite grejer. Bidrag o shit. alfakassa?
Sen blir det VIIIIIIIIIIN. ooo jag ska nog ha på mig min fina leopard maxi klänning jag fick av Karin i present.
FIIIIIN FIN!

Men kom ihåg att jag endast fyllt "21" idag.



Kommentarer
Postat av: TOVE

så fiiiiiiiina ni är allihopa, party på lördag men mallan du har glömt och bjuda katrin och josse ;)

2010-06-15 @ 19:04:11
URL: http://taw.blogg.se/
Postat av: Martina

ååå gosiga bilder!!! PUSS OCH GRATTIS !

2010-06-15 @ 22:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0