ingen fantasi

Jag fyller ju år snart!!
Himla tjat om vad jag önskar mig. Vad önskar jag mig egentligen?
Jag har ju allt jag behöver.
Men om det skulle finnas nått så är det en svart långkjol.
haha fantasilöst kanske men gu va snyggt. Har sett några ruggit snygga på BikBok. Tummen upp.


Hallå hur snyggt är inte detta? Så vill jag strosa omkring i sommar.

Plus lite snyggt bling. Yes!

Usch jag har ingen lust att gå till skolan imorgon. Jag vill hellre ligga hemma o dra täcket över huvudet o kolla på SATC. Filmen ska iaf spanas in på tisdag med brudarna från klassen. Lovely!
Pratade nyss med världens bästa syster, hon är min skatt o kan vända vilken situation till nått sjukt pepp.
Sommaren kommer o den är VÅRAN!!


Min underbara. Jag gillar att vi har lika brills.

Gonatt nu! Jag är sugen på nått  gott, damn it. Vad har jag hemma?
Knäckebröd. uh inget sug kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0