sol, glass o likmask

Shit vilken hektisk dag. Martina kom o hämtade mig o Karin på skolan o vi stack o käkade glarre.
Sjuk mysigt väder. Jag vill vill vill inte vara inne hela dagarna o jobba. Jag vill oxå ligga ute o sola.. sitta o snacka skit på en filt i solen hela dagen med på tok för lite kläder på mig. Bli en kräfta o gnälla om att man är bränd.
Palla! Jag kommer ha årets likvaka. Likmaskbränna. kul!!
Får nog ta o smörja in mig med brun utan sol om jag inte ska skrämma ihjäl nån.








Plus att jag ser ut som skit på bild, tagen av mäster fotografen Martina.
Nu fattar ni varför en nice bränna hade suttit fint.



Kommentarer
Postat av: martina

fy faaaaaaaaaan vilka spy bilder på mig. fyfan dog lite..

2010-06-03 @ 20:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0