Folkets park. O i love fräknar.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Så jävla rolig kväll! Helt spontan o helt underbar!!
Träffade upp ulrika o hanna för lite käk o vin sen bar det av till Folkets Park.
Jag såg på tok för mycke tråkigheter i parken o bestämde mig för att dricka vinet lite extra fort.
Jag o hanna tappade så klart bort oss i frisör träsket, ett väldrigt stort träsk speciellt när alla ska lägga in kommentarer om vad dom bör ha för frilla.
En svin soft snubbe kom o gav mig fulöl för att han skulle gå in på Debaser. Fett tänkte jag. 5,9or. Soft!
Då bestämde jag mig för att oxå kunna vara så snäll mot främmande människor. Jag ska från o med nu alltid ge bort min kö lapp om jag inte pallar vänta som på tex på banken.
O hur smart är jag, byxdress på, när man dricker öl. HALLÅ! Braindead. Jag vet inte hur många ggr jag blottade mig o hade peep show för hanna.
Bulan stack hem för att hon hade sol frossa. Jag hanna o olle satt kvar tills vakterna kastade ut oss.
Då gick vi till möllan o satt där o diskuterade... hår. haha stackars olle. jag o hanna kan nog inte vara så roliga för omvärldens när vi är igång.
Olle sa hej o cyklade hem, han ska köra bil idag.

Jag o hanna skulle RULA på KB. Hanna fixade in oss på KB gratis. Gött med VIP!
Jag tror kl va strax innan 00 då för det var dött.
Men det gjorde inget för vi va så glada att det var happy hour. o jag köpte tequila rose för mina deodorant pengar. Tänkte att det faktiskt inte blir så varmt på skolan.
Efter detta spårade det helt totalt ur.
Där satt vi o pratade tatueringar när en sport kille dyker upp.
Jag o hanna tycker att denna är as jobbig men tänker ändå att vi ska jobba in lite gratis öl.

Vi är syskon o jag är 89a o Hanna är 91 tror jag. Vi är från stockholm o är frisörer båda två. det var nog det ända som var sant. Vi hittar på att vi har möhippa typ o min sista singel kväll för att jag ska gifta mig om 1 vecka.
Med en kroatier för att han ska få uppehållstillstånd i sverige.
Hallå mytto! Sjukt kul iaf. Sport killens sjukt fina kompis dyker sen upp o såklart drar vi storyn för honom oxå.
Polaren är helt fräkning. Jummy.
Hanna lämnar mig sen på Kb o går hem. stackars Hanna sportkillen va nog lite väl klängig för min lilla syster.
Jag o den fräkniga killen har svin kul. Men vi tappar bort varandra när jag ska kissa (med byxdress) vilket tar lite tid på KB. Fan oxå vi som skulle spela black jack.
Vinglar ut o bestämmer mig för att ta bussen hem. O shit det var dom längsta 9 minuterna jag väntat någonsin.
Väl på bussen andas jag typ som när man ska föda barn. endast för att inte kräkas på den allt för tunnhåriga indie som sitter framför men ändå lutar sig bakåt o lycktar svin vidigt. Axe tror jag säkert att det var.

Hemma. YES!!
Försöker skriva till hanna på FB chatten. haha katastrof.
Pratar med en gamal vän ist. o känner att jag blir allderles för skrikig o säger hejdå.
Somnade som en sten o nu imorse har jag fått 5 sms varav några skälls sms om att jag är dålig på att svara när man ringer till mig. Ooops.
Sjuuuuukt kul kväll.
Nu ska jag snart träffa hanna. Shit kanske ska försöka sova till kl 11 iaf.. för att sen kasta på mig bikinin o bränna ännu mer idag.

Gonatt






Lånade bilder från världens bästa Olle.
Mina lägger jag in sen. Om jag ens lyckats ta några bra.
Gonatt nu. Faaan att jag har glömt min saft i skolan. I neeeeeeeed socker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0