Chicken Shit!

En liten trevlig man kom o knackade på min dörr nyss.
Tydligen så ska vi byta internet leverantör o alla uttag måste kontrolleras.
Men efter mycket om o men så konstaterade den lilla mannen att ingenting i huset fungerar som det ska..
Så kallat fuskbygge menade han på!
O givetvis kunde jag då skvallra om att elementen inte funkar, så man håller på att frysa ihjäl.
Att det drar som satan från fönstrena! Så att gardinerna svajar.
O att avloppsröret från handfatet hoppar ur plats lite då o då! Så att det luktar bajamaja när man kommer hem!
Han tyckte detta var ytterst besynnerligt o kliade sig i huvudet. O sa bara "Fuskbygge"!
HA, piss på Heimstaden!
Chicken Shit är vad det är!





Pratade precis med min lilla skatt uppe i Sthlm som kan jobba på världens roligaste ställe. Grönan!
Vem vill inte jobba där lixom. Jag ska försöka tvinga in mig där så jag kan få köra fritt fall i sommar.
Ha ha nej gu va hemskt. Vilket kaos det skulle bli!
Gu va jag saknar henne. Tänk att man kan älska nån så mycket.
O ändå klara av att vara så långt ifrån varandra!
Förutom syrran så har hon o jag det längsta förhållandet, hela 18 år ihop. Som numera är distans. =)



Kommentarer
Postat av: Caroline

Naaaawww, söte!!



Jag saknar dig massor! JÄD! PUSS

2010-03-04 @ 07:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0