Helylle med vår!

Idag har varit en underbar dag.
Började dagen med att träna. Herre gud vilken dålig form jag är i. Usch!
Så nu är jag skapligt lam i kroppen.. Känner min som ett packe köttfärs!

Sen stan, va på sechondhand runda runt stan me sis.
Jag har verkligen världens, JA VÄRLDENS bästa syster.
Hittade svin mycket billiga o snygga plagg. 3 jackor! as fina. o en massa annat plotter såklart.

Ett par jeans shorts, en hoodie, en långärmad thissa, en skjorta o sen dom underbart fina jackorna.
En fjällräven som kostade nästan gratis! FETT!!
Nu har jag så mycket kläder att jag knappt får plats i mitt hem.
Måste rensa.

Sen stack vi iväg på "after skii". Hur soft som helst. Satt o stekte med varm chocklad i solen.
30 spänn för en minimal kopp. Men det var det värt. Ingen pulver oboy här inte.

Men såklart klädde jag mig för våren idag o nu har jag typ frossa. Plus att jag nog klivit på en glasbit. AJ!

Får se vad morgondagen bjuder på. Hoppas sol!




HAHA! Det märks att jag inte varit kär på länge o ritat hjärtan!
Kan ju för fan inte ens rita ett pissigt hjärta i Paint,
utan att det ser ut som att jag ritat med tårna.
Det är iaf till dig Ulrika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0