12222222222227

har drömt helt sjukt inatt.
Första jag minns är helt på engelska, jag var i thailand o träffade as sköna männsikor o hade typ som "Wipeout" tävlingar i jungeln. Svin fett. Vaknade i morse o tänkte fan va skillad jag är på engelska då. om jag tom drömmer på engelska. sweet. andra drömmen var i min gamla lägenhet i strängnäs. Sjuk, syrran o calle love var med.
Hel knäppt, där inne var det som fångarna på fortet typ fast mycket mycket mindre o man var tvungen att gå hukad. aa alla utom jag typ. =)

blev väckt av busringning kl 9 imorse!! Vem ringer 9 på en lördag morgon??? HALLÅ! kul...

Nu ska jag tvätta håret med sköljmedel. Får se hur det blir då. Skönt att karin har lovat att hjälpa mig fixa,när jag rör till det för mig. Lite svårt att färga o dona själv.
Blir detta katastrof får jag helt enkelt ha tofs ikväll.. Eller fara i il fart till buttericks o köpa en peruk. Helst blå.
later.


jag vill ha detta tillbaka. oops lite röda ögon.
Varför får jag alltid det på kort? Alltid??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0