frulle, shopping & pank.

Piss väder i Malmö. Fy va tråkigt!!
Har varit på en super stissig stadsrunda. Helt rund om kaggen blev jag efter att ha krängt hotellfrulle.
Men gu va gott. In o ut i varje affär. Sjukt jobbigt o tråkigt att hitta en massa fiiiina kläder o skor när man inte har pengar o inte får handla. Usch. Lite av en rehab känsla kan man nog kalla det.
Nu ska jag kolla På 10.000 BC o kanske somna lite under min varma filt i soffan. Fy rackarns va kallt det är.


Jag har hört att man ska lägga huvudet på sne o se harmonisk ut när man ska ta porträtt bild.
Jag vet inte om detta är nått för mig. Känns bara konstlat o helt off.
Men detta va iaf vad jag sprang runt i idag på stan. Jeans for the win. Raggar stilen.
Sved sen om till tights, mycket skönare efter en vräkig frukost.
+ min fin fina fjällräven jacka o bästis klockan.

nån som fattar att det är maj månad? Inte jag.

O herregud, jag ser ut som a jag vet inte vad. Men pappa vart fin. Vi körde båda på beiget idag.

Nu -  soffan. Later.

Kommentarer
Postat av: THOMSEN GOES STOCKHOLM!

SCHNYGGE! ;)

2010-05-15 @ 18:37:29
URL: http://thomsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0