glarre o menskopp

idag har vi ätit glass i skolan. Dock efter våra kvartsamtal. Thank God.
Det va precis vad vi behövde. strössel i mängder o chocklas sås. Jag fick givetvis socker kick efter detta. Emelie me tror jag.
Vi stirrade omkring med helt klotiga ögon o svarta puppiller o skrattade åt allt.. o alla.
Sen läste jag för Emelie vad en menskopp är för nått, eftersom hon trodde att det var nått jag hittade på mitt i mitt socker rus. Detta va ju en smart uppfinning. den kan man tydligen ha i 10 år. sen kan man koka den med morgon äggen. Fresch.

Nu är det skönt att vara hemma, nu ska jag för tredje gången gillt kolla på fucking Van helsing.
Jag har svårt att komma in i filmen. kanske eftersom jag ger den 5 minuter o sen antingen somnar eller bara ska ängna mig åt något annat, som tex diska. Vilket jag borde gör nu isf för att knappa här.
O laga mat me, hmm undra vad jag ska hitta på för gourmé mat idag. Vårrullar kanske. nja det får jag tänka på medans jag diskar mitt mount everest av knivar o skålar.





HAHA! Karin kommer döda mig. Denna går tyvärr inte att un tagga!

Emme ville inte vara med på bild, under dödshot har jag lovat att inte lägga upp nån, så jag vågar inte ens lägga ut mitt spionfoto.

O en kul grej va att emme upptäckte att jag för engångs skull hade fått en liten finne.
Detta skulle jag givetvis inspecktera o klämmde med all min kraft. Smart med händerna fulla av chocklad så under natten flyttar nog familjen ackne in på mig.

Kommentarer
Postat av: Miriam

HAHAHAH åt allt! hahah! haaaa....

2010-05-19 @ 14:19:42
Postat av: tove

lägg ut bilden på karin på faaaace, jag ber dej :P haha. PUSS

2010-05-22 @ 15:17:12
URL: http://taw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0