hår?

Är i skolan nu. Strax ska jag bli långhårig. Karin min vän har köpt löshår åt mig. LOVE IT!
Sen är det nog dags för ett nytt färgexpriment.. Funderar på att slopa min nuvarande senapsfärg.
Kanske lite mörkare brun. eller som innan. Mörkare i botten o ljust på längderna. Det är ju så snyggt.
Miriam va här imorse oxå o jag plockade ur hennes svall. Nu har vi planerat helgens bravader.
Gayclub kanske? Ragga grabbar på lilla torg? Hmm ja vi får se vad det blir.
Nu ska jag koka kaffe, har receptionen idag, eftersom jag varit så sjukt så fick jag sitta här o ta det lugnt idag.
Riktigt lugnt på skolan förövrigt. Karin har 2 kunder idag. o jag ingen. eller jo miriam men det gills inte.
Fint? lagom trashigt. Just like i like.
Plus att bruttan på bilderna är ju helt sjukt snygg!!

Kommentarer
Postat av: Miriam

Lyllo dig, själv får man gå halvt skallig...buuuhuuu jag vill inte!

2010-05-06 @ 22:43:23
URL: http://bambissyrra.blogg.se/
Postat av: Tooove

Men halllååå!!! Vilken färg hade du mellan de som du hade när jag slutade och det du hade nu ? :P

Beställ hår till mej på måndag, så kanske vi kan sätta in de i slutet av maj någon dag, för du har väl saker hemma, du och jag myyyyys :)

2010-05-07 @ 16:19:18
URL: http://taw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0