jag är en mes men Ian är het.

okej jag är en tönt. Men Miriam kommer bli hel nöjd.
Jag har oxå fått en fjortisförälskelse i en vampyr kille.
Hoppas detta lägger sig lika snabbt som det växte fram.
Men en ny boy toy hade inte varit fel.



Haha sjukt men sant o en smula patetiskt.
Miriam min vän är kär i Robert Pattinson på riktigt.. eller nja kanske lite mer besatt.
Ian somerhalder är ju för bra, plus att detta är mitt senaste "måste följa varje vecka" behov.
Usch va töntig jag är. detta var det mesigaste inlägg ni någonsin kommer få läsa.
Nu ska jag dra nått gammalt över huvet o lägga mig.
Natti.

Kommentarer
Postat av: Nöjd Miriam

HAAAAAAAAAHAHAHAHAH! Jag är inte ensam! Hurra hurra!!! Vampyrer is tha shit!

2010-05-19 @ 14:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0