JAG VIIIIIIIILL!

O nu är jag hemma. Äntligen va skönt!
Var på arbetsintervju idag, guu va jag hoppas. Jag vill vill vill ha jobbet. Det kändes verkligen bra o dom var super trevliga på salongen. nu gäller det bara att hålla tummarna krampaktigt i 2 veckor!!
O på fredag är det intervju på HM, ladda ladda ladda.

Sen efter detta stacka jag till skolan där jag skulle förvandla Towe, från "Ugly Betty" till "Victoria Secret"
Olala va snygg hon blev, tvingade även Karin att klippa lugg, mycket bättre.
Nu ska jag sova, men först kolla klart på Van Helsing som jag så fint råkade somna in till igår o vaknade av ett ryck när någon blev uppäten i filmen. Snacka om att vakna i total chock.
Finns kanske skönare läten att vakna till än nån som slaffsar i sen en blodig nacke.. haha

O juste, jag ska nog ringa Jakke imorgon o be honom hjälpa mig med min cyckel. Jag ska pimpa den lite.
Lite ny färg hade jag tänkt. Numera är den lite lissebergs inspirerad.
Tänkte mig svart o vit prickig. hmm kan det vara nått kanske?!



Fin va!

Gonatt! CIAO

Kommentarer
Postat av: Stalker

haha, projekt! jag kan måla ringklockan denna gången också om du vill? ;)

2010-05-17 @ 23:13:32
Postat av: Miriam

Jo det får du gärna göra. Vill ha det ljusbrunt med en aningen koppar. Alltså ljusbrunkoppar...hahha kommer inte ihåg siffror längre förstår du ;)

Känner mig för ljus, jag dööööööör!! Men vad kostar det, för jag får typ panta burkar eller något...

2010-05-18 @ 10:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0