lazer eyez?

hej blääää.
jag är så sjukt trött.
Kan bara säga att det varit en lååååång dag idag.
Jag har fixat med stirret paulines hår. Hon ville ha Carolina Gynnings färg. O herre gud va nu det är.
mörkarde blev det, inte alls som vi hade tänkt.. så då gjorde jag lite slingor på frihand i vasken..
o sen blekta slingor i folie. Fy rackarns va snygg hon blev. Sen blev det såklart stajling till max.
Har även haft en sjukt rolig kill klipp idag. Alltid kul när man får fria händer. Tummen upp för det.

Sen precis när vi var klara o skulle gå kom världens sötaste små tussbollar in på salongen.
En jack russel tanta som va lite grå o vit spräng på nosen o sen en helt ruffsig hårboll.
Sötaste på länge o nu saknar jag MÄRTA!! Hon är världens finaste hund.
klappade såklart dom små liven o den lilla jack russel damen blev ju förtjust i mig må nu tro.
Sen upptäckte jag två fästingar som sugit sig fast. FYY fan. redan?!

Nu har jag pillat mig i ögat o det brinner som lava. Helvete! Piss allergi.
Svullen o rödögd kul. Typ som Terminator innan han dör eller laser ögon.
Tur att man inte ska ut o flörta ikväll iaf.
Iofs kan jag inte det där "blink" flörta. Har aldrig kunnat.
Ser mest ut som nervryckningar eller kanske ett mindre tics typ.
Nej det får man inga män på. Ska nog öva på detta lite framför spegeln inför fredag. haha.



Märta fina märta fjärta. Jag som har lärt henne High five. Pretty AWSOME!

Nu ska jag träffa Karin o vi ska diskutera det senaste The Hills avsnittet. Brud brudigt men helt okej.

ciao




Kommentarer
Postat av: Miriam

ÅÅÅHH vad fin hon är!!! Gosehund!

Kolla klippet nu, innan det försvinner! Annars så testa youtube. Skriv in "single ladies 7 year old".

2010-05-19 @ 22:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0