ledig o lång helg.

Pappi o PL kom ner till Malmö idag. Detta innebär en fullspäckad helg.
Nu har jag precis kommit hem efter en super mysig o god middag på Casa Mia.
Super smarrigt, men gu va svullen o jäst jag är nu.
När pappa är här får man verkligen mat i sig för en hel månad. Det är bra det. haha
Att han ser till att alla är mätta o belåtna.

Imorgon blir det hotell frukost kl 10, JIPPI! Kan nog vara det bästa jag vet.
Sen är det en heldag på stan som väntar. Jag ska vara shopping guide. O det är nått jag är riktigt duktig på.


Världens bästa jakke o Älskade lilla U.

Papps

Pia-Lena (PL)

Meee

Sniglar till förrätt, check. Sjukt otippat men i like.



O juste vi såg TIM från "Mammas pojkar" Han är tydigen värd på Chili.
Haha! Dit måste vi gå brudar. Hans tajta ass kan man lätt knäcka nötter på.
Jag blev lite kändis kåt o försökte smyg fota honom men detta ledde nog enbart till storhetsvansinne hos denne.
Eftersom han gick så glatt förbi o smilade. Dumt av mig.
Men man kan för fan inte alltid vara så smidig heller.
Nu ska jag lägga mig under täcket kolla en rulle o jäsa.
Gonatt! Gonatt Malmö!

Kommentarer
Postat av: Angelica (lillan)

hahahahha du är nog världens härligaste människa. har garvat mig igenom varje inlägg. mer av sådant :)



2010-05-18 @ 14:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0