mörk.


Idag fick jag ryck o färgade mitt hår brunt. Lite som Ronja Rövardotter typ.
O herre gud va jag ångrar mig, va så sjukt mycket finare innan.. men men lite tvätt med sköljmedel o en make over nästa vecka så är jag nöjd. Sjukt att jag blivit så petig med mitt hår. Vart kom det ifrån? Det var jag ju inte innan.
Kan vara efter min katastrof färgning som blev vinröd, hurfärgad o polakgul. Allt detta på samma dag. INTE OKEJ!
FYYYY FAN, knappt så man vill kolla sig i spegeln. a så illa kanske det inte är.. men det blev helt ojämt o flammigt.
Konstigt, mitt hår verkar inte vilja suga åt sig färg längre.. hahaha nejdå..
Efter tisdag är jag lika snygg som vanligt igen. =)

Imorgon blir det krogrunda med mina babes.
Jag ser ju ut som Ronja o efter att jag plockade ut Miriams löshår i måndags måste hon ju vara min följeslagare.
Ja ni borde fatta. Har annars klippt o klistrat i paint. som by the way är mycket enklare att förstå sig på än Photoshop. Jimmy var ju så snäll o laddade ner Photoshop for dummies. Tack! men den filen gick inte ens att öppna. Eller så är jag väl så korkad så att jag inte fattar det heller.. haha


Mirre o Jag.



Kommentarer
Postat av: Miriam

HAAAAAAAAAAAHAHAH fan va lika vi är!

2010-05-07 @ 21:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0