mysmiddag o skräligt lilla torg.

igår va en så sjukt bra dag.
Vi var o käkade på en jätte fin fiskerestaurang. Johan P.
Med världens trevligaste servitör, som vi skrattade. Första gången jag käkade både ostron o hummer.
Ostron inte gott, typ som en kallsup med havstång i. BLÄ!
Men hummer, shit va gott. Synd bara att min csn budget inte tillåter denna lyx.
Till varmrätt blev det torskrygg med pepparrotssås. SÅ SJUKT GOTT!
O till efterrätt, Crème brûlé. Jummy.. Skapligt mätt o fet efter det. Dock inte lika fet som notan. Ooops.

Efter det stack vi en runda till lilla torg o drack drinkar.
Jag visade syrran mina drinka skills, haha o det blev P2 och rosa panterna. Typ dom ända drinkarna jag kan o som inte låter helt pervo o beställa.
Nu väntar jag bara på att bli hämtad, vi ska nämligen till Willys o handla frysen full. YES!!


Mitt allt, världens finaste syster, det har jag.






Kommentarer
Postat av: Mirre Metmask

ååh så fina bilder, kul med lite uppdatering juee! Hur trivs du i håret? Ser FIIINT ut!

2010-05-17 @ 09:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0